عکس پیش‌فرض نوشته

شرکت msi دو نوت‌بوک جدید از سری GE را به بازار عرضه کرد. این دو محصول جدید که GE70 و GE60 همانند سایر محصولات پیشین این سری دارای کارایی بالا و با توجه به سرعت و توانایی دارای قیمت مناسبی نیز می‌باشند که موجب محبوبیت بالای این سری گشته است. این دو نوت‌بوک از پردازنده قدرتمند ۲۲ نانومتری Core  i7 شرکت اینتل بهره‌مند هستند. این پردازنده‌ها مبتنی بر معماری جدید این شرکت به نام Ivy Bridge بوده و کارایی بالا و مصرف پایین‌تری نسبت به نسل پیشین خود دارند. این پردازنده‌ها دارای گرافیک درونی   Intel HD 4000 می‌باشند. این دو نوت‌بوک توانایی پشتیبانی از ۱۶ گیگابایت حافظه DDR3 را دارا می‌باشند.

msi

شرکت msi از کارت‌گرافیک جدید شرکت nVIDIA با معماری کپلر در این محصول استفاده کرده است. این کارت گرافیک GeForce GT 650M نام داشته و از کارایی مناسبی برای اجرای بازی‌ها بهره‌مند است. با توجه به پشتیبانی این کارت‌گرافیک از فناوری Optimus و حضور تراشه گرافیکی Intel HD 4000 ، این محصول می‌تواند در صورت عدم نیاز به قدرت بالای GeForce GT 650M آن را خاموش کرده و پردازش تصویر را بر عهده Intel HD 4000 قرار دهد. این کار باعث کاهش مصرف و حرارت تولیدی گشته و طول عمر باتری را افزایش می‌دهد.

msi

نوت‌بوک GE70 دارای صفحه‌نمایش ۱۷٫۳ اینچی Full HD بوده و دارای وزن ۲٫۸ کیلوگرم است. سایز صفحه نمایش GE60 برابر ۱۵٫۶ اینچ بوده و وزنی بالغ بر ۲٫۵ کیلوگرم دارد. این دو محصول دارای صفحه‌کلید ویژه شرکت Steel Series و کارت شبکه ساخت شرکت KillerGaming مجهز می‌باشند. نوت‌بوک‌های GE60 و GE70 به فناوری Audio Boost نیز مجهز بوده که موجب کیفیت بالای صدای خروجی از آنها می‌گردد.

msi

از دیگر امکانات این دو محصول جدید می‌توان به پورت‌های پر سرعت USB 3 ، وبکم با قابلیت تصویربرداری HD با کیفیت ۷۲۰p و ۳۰ فریم بر ثانیه و خروجی HDMI برای انتقال همزمان صدا و تصویر با کیفیت Full HD به صفحات نمایش بزرگ اشاره کرد.

مشخصات کامل این دو لپ تاپ:

msi

این آموزش بیش از ۳ سال قبل ارسال شده و اکنون در لیست به‌روزرسانی‌های سایت قرار دارد. اگر پیشنهاد یا انتقادی برای بهبود آموزش دارید، خوشحال می‌شیم به ما اطلاع بدهید.