عکس پیش‌فرض نوشته

کمپانی تایوانی خوش نام و محبوب دنیای سخت افزار و رایانه های قابل حمل “ایسوس” ، این بار با نمایشگر مدل VG278HE خود قصد دارد جایگاه نخست این بازار را از آن خود کند.
ASUS-Monitor

 

این نمایشگر با دارا بودن پنل شفاف و باکیفیت ۱۴۴ هرتزی، قصد دارد خود را به عنوان شفاف ترین و با کیفیت ترین مانیتور موجود در بازار معرفی کند.

در این مقاله قصد داریم جدیدترین مانیتور ایسوس را به شما معرفی کنیم که می تواند انجام بازی های سه بعدی را لذت بخش تر کند.

حضور کمپانی ایسوس در بازار مانیتور، می تواند نوید بخش کیفیت، رقابت و در انتها پیشرفت چشم گیر در این حوزه باشد و این نتیجه را می توان در دسته محصولاتی که کمپانی ایسوس در آن حوزه حضور دارد بخوبی دریافت.

از ویژگی های منحصر به فرد این مانیتور ۲۷ اینچی ایسوس می توان به:

۱- دارای پنل با شفافیت و پرش بسیار کم ۱۴۴ هرتز

۲- داراری رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل با زمان پاسخگویی ۲ میلی ثانیه

۳- سازگار با جدیدترین ساختار سه بعدی کمپانی انویدیا Nvidia 3D Vision 2

4- دارای یک پورت HDMI، دو پورت DVI، یک پورت VGA و دو اسپیکر ۳W

و چندین ویژگی دیگر می توان اشاره کرد.
ASUS-Monitor

مانیتور جدید کمپانی ایسوس که جزء مانیتورهای سری بازی این کمپانی است دارای ویژگی ۱۴۴ هرتزی است که در هنگام تماشای فیلم و یا اجرای بازی با افکت های سریع نسبت به رقبا خودی نشان می دهد.

همان طور که می دانید در نسل مانیتورهای ۱۲۰ هرتزی بیش از ۲۴ عکس را در هر ثانیه می تواند پردازش کند.

علاوه بر داشتن ویژگی ۱۴۴ هرتزی، مجهز به پیشرفته ترین تراشه سه بعدی FPR است که با ساختار سه بعدی کمپانی انویدیا ملقب به Nvidia 3D Vision 2 سازگار است.

رزلوشن فول اچ دی و پورت های خروجی نیز از دیگر امکانات در خور شان این مانیتور بی نظیر ایسوس است.

طراحی این مانیتور به مانند دیگر مانیتورهای کمپانی ایسوس از طراحی ساده و یکدستی برخوردار است که تنظیم ارتفاع و جهت این مانیتور به طرز راحت و بی نظیری توسط پایه خشابی این محصول انجام می شود.

متاسفانه زمان عرضه و قیمت این محصول توسط ایسوس بیان نشده است.

 

این آموزش بیش از ۳ سال قبل ارسال شده و اکنون در لیست به‌روزرسانی‌های سایت قرار دارد. اگر پیشنهاد یا انتقادی برای بهبود آموزش دارید، خوشحال می‌شیم به ما اطلاع بدهید.