عکس پیش‌فرض نوشته

همان طور که اطلاع دارید  در خرداد ماه امسال (1391) نمایشگاه Computex در تایوانبرگزار شد و تمامی شرکت کنندگان آخرین دست آوردهای خود را به نمایش گذاشتند. گیگابایت هم که یکی از تولید کنندگان سخت افزار و نوت بوک است در این نمایشگاه حضور داشت و نوت بوک X11 خود را به معرض نمایش قرار داد….

x11

گیگابایت ادعا کرد که X11 سبکترین نوت بوک یا یولترابوک حال حاضر در دنیا میباشد که وزن آن ۹۷۵ گرم است.طراحی این نوت بوک شبیه به طرح های قدیمی اسلیم MSI و مک بوک ایرهای اپل است،اما مانند آنها از پلاستیک ساخته نشده است و تمامی بدنه و شاسی آن از فیبر کربن ساخته شده است که در کنار سبکی ،احساس دوام و محکم بودن را به نوت بوک میدهد.

x11

پردازنده ی X11 از دو مدل Intel Core I5-3317U  و Ivy Bridge i7-3517U است که فوق العاده مصرف کمی دارد (مصرف ولتاژ کم) و همراه با یک SSD 128 گیگابایتی عرضه می شود ؛و در مدل های بعدی این ظرفیت بیشتر خواهد شد.

x11

نکته ی جالب در طراحی X11 استفاده از آلیاژ آلومینیوم در بدنه ی آن است که به شدت آن را براق نشان میدهد.

x11

صفحه نمایش HD 11.6 اینچی، Mini Diplay Port ، ۲xusb ، ۴Gig Ram از مشخصه های X 11 است.سخنگوی گیگابایت زمان عرضه ی x11 را پایان ماه جولای اعلام کرد که ۹۹۹ دلار با پردازنده ی i5  و ۱۲۹۹ دلار با پردازنده ی i7 قیمت آن میباشد.

 

این آموزش بیش از ۳ سال قبل ارسال شده و اکنون در لیست به‌روزرسانی‌های سایت قرار دارد. اگر پیشنهاد یا انتقادی برای بهبود آموزش دارید، خوشحال می‌شیم به ما اطلاع بدهید.